Blogiselailussa törmäsin taas arvontaan ja tottakai piti osallistua. Mutta onnistuukohan tuon osoitteen linkittäminen tähän
. Kannattaa käydä tuolla ihailemassa.

torstai, 25. helmikuu 2010
Blogiselailussa törmäsin taas arvontaan ja tottakai piti osallistua. Mutta onnistuukohan tuon osoitteen linkittäminen tähän
. Kannattaa käydä tuolla ihailemassa.



Lapinhullu kityharrastaja, joka k Souvaritansseissa silloin tln. Raveja harrastan katsomon puolelta pvittn ja pienttotopeli
Kommentit